Komenda Miejska Policji we współpracy ze Stowarzyszeniem "Bezpieczne Miasto" ogłasza konkurs dla uczniów szkół gimnazjalnych na film krótkometrażowy: "Veto piratom drogowym i nietrzeźwym kierującym". Organizatorzy zapraszają uczniów do wyrażenia swoich spostrzeżeń na temat zagrożeń, jakie niesie za sobą jazda z nadmierną prędkością i pod wpływem środków odurzających.
• Maksymalny czas trwania filmu - 10 minut.
• Ekipa filmowa – do 5 osób.
• Filmy są autorskim dziełem młodzieży, od scenariusza po montaż. Opiekunowie winni pełnić jedynie rolę doradczą. Filmy kręcone lub montowane przez osoby dorosłe lub młodzież pozagimnazjalną nie zostaną dopuszczone do konkursu.
• kopię filmu w formacie cyfrowym na płycie DVD (preferowany format zapisu – AVI lub MPG 2, należy dostarczyć do Komendy Miejskiej Policji w Żorach najpóźniej do 15 grudnia 2009 r.
- Placówka zgłaszająca film (zwana dalej zgłaszającym) oświadcza, że jest właścicielem lub występuje w imieniu i za zgodą właściciela praw autorskich nadesłanego filmu. Wszelkie wynikłe z tego tytułu spory przejmuje na siebie, zwalniając z odpowiedzialności prawnej organizatorów konkursu,
- zgłaszający zgadza się na pokaz swojego filmu podczas finału konkursu oraz po nim,
- każda szkoła może zgłosić do konkursu jeden film wyłoniony w etapie szkolnym konkursu,
- filmy, które zostaną dostarczone w wyznaczonym terminie do organizatora zostaną ocenione oraz nagrodzone przez powołane Jury,
- Nagrody i wyróżnienia mogą przyznać organizatorzy konkursu oraz osoby lub instytucje wspierające jego organizację.
- filmy zgłoszone do konkursu pozostają w archiwum organizatorów,
- zgłoszony do konkursu nośnik DVD, na którym zamieszczona jest praca konkursowa, staje się własnością organizatorów. Zgłaszający odstępuje od jakiegokolwiek wynagrodzenia z tytułu pozostawienia nośnika z kopią konkursową w archiwum,
- regulamin może ulec zmianie. O wszystkich zmianach zgłaszający zostaną uprzednio powiadomieni.
info: KMP Żory (pc)