Od najbliższego poniedziałku, 25 maja aż do odwołania w Urzędzie Miasta Żory obowiązują opisane niżej zasady obsługi interesantów.
W pozostałych sytuacjach kontakt klientów z pracownikami następuje telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy urzędu. Numery telefonów znajdują się na stronie bip.zory.pl, w zakładce Komórki organizacyjne Urzędu Miasta.
Wydział Spraw Obywatelskich przyjmuje klientów od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 12:30 oraz 13:30 – 19:00.
Śluby odbywają się przy ograniczeniu liczby obecnych osób do nowożeńców, świadków oraz fotografa.
Klienci mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej lub ePUAP.
Przy wejściu do obu budynków Urzędu Miasta Żory ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez urząd sprawie.
Zawieszona pozostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.
Źródło: UM. Zdjęcie: Andrzej Żabka