Po raz kolejny marki Mokate i LOYD zostały wyróżnione w niezwykle prestiżowym badaniu „Superbrands”. Tym razem decydujący głos mieli konsumenci, którzy wypowiadali się w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Kluczowym kryterium było zaufanie i uznanie do jakości wyrażanej przez markę.
Mokate i LOYD otrzymały tytuł „Superbrands Polska Marka 2018” na podstawie opinii ponad 10 tysięcy respondentów w badaniu konsumenckim zrealizowanym we wrześniu 2017 r., przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tym roku zapytano o opinie na temat niemal 2000 marek. Badanie Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.
Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. W Polsce, w ciągu 12 lat działalności, metodologia wyboru najlepszych marek na rynku przeszła ewolucję. Początkowo o wyborze decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo coraz większą wagę miały opinie konsumentów, aż do tegorocznej edycji, w której to właśnie od klientów w całości zależała ocena marki.
Nagrody Superbrands dla marek Mokate A Family Business:
• Superbrands Created in Poland 2016/2017 dla Mokate i LOYD
• Superbrands Created in Poland 2014/2015 dla Mokate, LOYD i Minutki (info również tutaj)
• Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla Mokate i LOYD
• Superbrands Created in Poland 2013 dla marki LOYD
• Superbrands 2012 dla marki Mokate