Miło nam poinformować, że marka Loyd otrzymała statuetkę Superbrands Created in Poland 2013.
Nagroda ta, stworzona wyłącznie dla marek, które powstały w Polsce, została wręczona w tym roku po raz pierwszy. Uroczysta Gala Finałowa VII Edycji Superbrands odbyła się w piątek, 5 kwietnia, w hotelu "Victoria" w Warszawie. Statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik (New Communications Sp. z o.o. - przedstawiciel Superbrands w Polsce) odebrała Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate. - Ogromnie cieszę się z wyróżnienia, które spotkało naszego Loyda - mówi Sylwia Mokrysz. - Od lat systematycznie i konsekwentnie budujemy siłę naszych marek. Loyd jest tego dobrym przykładem. Stawiamy na dialog i trwałe relacje z konsumentem. Chciałabym podkreślić, że nagroda Superbrands Created in Poland 2013 jest sukcesem całego naszego zespołu herbacianego - za co bardzo wszystkim dziękuję.
Marka Loyd to starannie wyselekcjonowane i dobrane herbaty, które tworzą niezwykłe kompozycje smakowe. Obejmuje herbaty czarne, zielone, owocowe, rooibos oraz funkcjonalne. Produkty oferowane są w formie liściastej oraz w torebkach ekspresowych – również w kształcie piramidek – zapewniających optymalne warunki do zaparzania liści herbacianych.
Choć zdecydowana większość konsumentów preferuje wygodne herbatki ekspresowe, to w Mokate nie zapomniano o grupie koneserów, dla których prawdziwy i pełny smak herbaty wiąże się nierozerwalnie z herbatami liściastymi. Dla nich właśnie w ramach linii Loyd pojawiła się cała gama różnorodnych produktów o najwyższej jakości, a wśród nich tak cenione smaki, jak Yunnan, Earl Grey, Ceylon, czy Assam.
Od ponad dwóch lat ambasadorką herbat Loyd jest Justyna Steczkowska. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów Mokate oraz… pewną magię i tajemniczość, od wieków otaczające ten szlachetny napój.
Kawy, herbaty i półprodukty Mokate są dostępne w ponad 80 krajach świata, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Japonii, Indonezji, Malezji, Arabii Saudyjskiej i Dubaju. Tradycyjnie w centrum uwagi firmy pozostaje jednak rynek europejski.
Grupę Mokate tworzy dziewięć firm w kraju i za granicą. Od 1 stycznia 2011 roku Mokate SA jest autoryzowanym przedstawicielem producenta kaw Lavazza.
Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, 10 lat później pojawiała się w Polsce. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Głównym celem Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Superbrands Created in Poland to dodatkowy konkurs Superbrands przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały nad Wisłą (bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela). Wyróżnienie w konkursie otrzymują te z nich, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej dla danej kategorii. Statuetki i dyplomy tegorocznej, siódmej edycji Superbrands zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 tys. respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.