Z przyjemnością informujemy, że nasze Mokate Primo Gusto Mocca zajęło II miejsce w prestiżowym plebiscycie czasopisma "Wiadomości Handlowe" - "Perły Rynku FMCG 2009".
Jest to doskonały wynik jak na produkt wprowadzony na rynek pod koniec ubiegłego roku: najlepsze nowości rynkowe wskazują ci, których kompetencje są w tej dziedzinie najwyższe, czyli detaliści, ludzie bezpośrednio „pracujący z półką sklepową”. Sporo uznania należy się więc twórcom włoskiej linii "Primo Gusto", czyli naszemu Centrum Badań i Wdrożeń, kierowanemu przez panią dyrektor Katarzynę Mokrysz.
Konkurs „Wiadomości Handlowych” ma wyjątkowy charakter wśród wszystkich tego typu projektów realizowanych przez różne tytuły prasy branżowej i konsumenckiej. Ranking ani nie jest układany przez pracowników redakcji, ani nie jest wynikiem wyboru dokonanego przez przypadkowe jury. Najlepsze nowości rynkowe wskazują właściciele sklepów.
W tym roku ankietę zamieszczoną w kwietniowym numerze „Wiadomości Handlowych” wypełniło ponad 1000 osób. Ankiety zostały następnie przesłane przez nich bezpośrednio do Pracowni Badań Społecznych Gfk Polonia, która zajęła się ich opracowaniem i obliczeniem wyników. Wyniki prac zespołu Gfk Polonia zostały ogłoszone 24 czerwca 2009 r. podczas uroczystej Gali w Hotelu Jan III Sobieski. Mokate Primo Gusto Mocca zostało nagrodzone dyplomem za zajęcie drugiego miejsca. Dzięki wyróżnieniu firma Mokate uzyskała prawo do wykorzystywania przez rok znaku „Produkt Wyróżniony w konkursie Perły Rynku FMCG”.
Mokate Primo Gusto Mocca oraz pozostałe dwa produkty nowej włoskiej linii Mokate: Mokate Primo Gusto Latte i Mokate Primo Gusto Macchiato - to miksy kawowe na bazie kawy naturalnej, stworzone z myślą o tych, którzy w filiżance poszukują smaku wybornej, włoskiej kawy. Co je wyróżnia? Zawierają więcej mleka niż typowe cappuccino - na potrzeby tej linii stworzono nowy zabielacz o większej zawartości mleka w proszku. W ich skład wchodzi minimalna domieszka naturalnej kawy mielonej - jest jej na tyle dużo, aby napój miał charakterystyczny kawowy aromat, ale nie aż tyle, aby była wyczuwalna w sposób typowy dla kawy mielonej zaparzanej po turecku. Zawierają również pewną ilość brązowego cukru - jednak nowe produkty nie są tak słodkie jak cappuccino. Dzięki specjalnie skomponowanemu spieniaczowi, nowe produkty Mokate mają wysoką, gęstą i mleczną piankę.
"Mocca" to wersja najbardziej „kawiarniana” z całej linii. Dodatek proszku kakaowego sprawił, że oprócz typowych atrybutów latte, w filiżance odkryć można wyraźny, czekoladowy aromat. Do tego wysoka i gęsta piana – i oto stajemy „oko w oko” z niecodziennym wydaniem kawowo-kakaowego deseru. info: Mokate (kh)
Gratuluję wyróżnienia i oby Wam się w Żorach jak najlepiej pracowało.