Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Niedziela, 22 grudnia 2024 r.  Imieniny: Honoraty, Zenona

Po sąsiedzku: paintballiści na pomoc Olafowi

08.07.2011
Po sąsiedzku: paintballiści na pomoc Olafowi

"Serce Olafa na Borowiku" - pod takim hasłem odbędzie się w niedzielę charytatywna impreza scenariuszowa na leśnym polu paintballowym "Borowik" w Szczejkowicach przy ul. Wiejskiej. Musisz tam być - nie lada zabawa, a i cel szczytny!

Fundusze, zebrane podczas imprezy, przeznaczone zostaną na pooperacyjne leczenie Olafa Noszki - syna członka grupy paintballowej DaveBall. Olaf cierpi na bardzo poważną wadę serca - zespół niedorozwoju (hipoplazji) lewego serca.

Scenariusz "Desantu na Borowiku":

- 9.30 - 10.30 - rejestracja na grę,

- 10.30 - odprawa; omówienie scenariusza, zasad bezpieczeństwa i chronowanie,

- 11.00 - lądowanie spadochroniarzy, rozejście się na kierunki.

Czas trwania zabawy: 2 godziny; potem przewidziane są inne rozgrywki. Po grze - impreza na terenie baru "Borowik" do białego rana.

Catering: grochówka od Mistrza Kuchni z ZK Jastrzębie-Zdrój, (4 zł/porcja z pieczywem) i pełna oferta baru Borowik.

Dla rodzin graczy wizyta w miejscowej stadninie koni z możliwością skorzystania z lekcji jazdy konnej.

W tym dniu organizator zrzeka się jakichkolwiek przychodów z tytułu wpisowego.

Na miejscu:

HP: symbolicznie 5 zł na cały dzień bez limitu nabić do końca zapasów.

Kulki: BYO lub do nabycia na miejscu.

WC w barze Borowik 25 m od pola,

Dwa szpitale z zapleczem HP.

Teren gry:
Las 400 x 200 m z jednej strony, aż do rzeki Ruda, z drugiej do drogi leśnej oddzielającej młodnik.
Pole oddzielone od parkingu siatką na całej długości. Na terenie pola przeszkody naturalne jak i z
opon, bunkry ziemne – po trzy na każdą stronę. W centralnej linii blaszany „barak”, stary szpital i „wóz bojowy” z przystosowanego do tego celu F126p z neutralnym kierowcą.

Strój:
Preferowane umundurowanie (bluza) w dowolnym kamuflażu, w lesie bardzo praktyczne. Spodnie
dowolne.

Marker:
Dowolny, wedle uznania, byle z regulacją do 300 fps i koniecznie z barrelbagiem lub zatyczką w lufie w strefie bezpiecznej.

Tryby strzelania:
Preferowane semi-auto.


WSZYSCY OBOWIĄZKOWO CHRONOWANI PRZED ROZPOCZĘCIEM SCENARIUSZA
Chronometry: 2 szt. lotne w trakcie gry.

Zakaz zdejmowania maski na polu podczas trwania gry.

Sędziowanie:
Gracze klubu Paintballowego Daveball. Decyzje sędziego są ostateczne i niepodważalne. Zawodnik
sprawdzany przez sędziego jest cały czas w grze, do momentu eliminacji przez splat, "silent kill" lub zejście z pola.

Wypożyczenie sprzętu:
- 30 zł zestaw - maska, mundur, marker, pełna butla HP i 100 kul,
- 10 zł maska,
- 10 zł pełna butla HP (doładowania na cały dzień),
- 10 zł mundur.
Wymagany dokument ze zdjęciem jako depozyt.
Zamówienie sprzętu koniecznie przed imprezą, tel.: 723 523 178

SCENARIUSZ GRY:

1.TŁO “Desantu na Borowiku”.
Siły amerykańskie dokonały inwazji na Filipiny będące pod okupacją japońską. Jak to zwykle bywa, zrzut ciężkiego sprzętu został zrobiony nieprecyzyjnie, bo gdzieś na terenie wroga znalazł się wóz bojowy, kierowca (neutralny w żółtej kamizelce) i kluczyki do wozu. Japończycy kontrolują cały obszar i są rozlokowani gdzie im wygodnie. Amerykanie startują z linii rzeki w kierunku NNE (North-north-East).

2. RESPAWN:
Przez pierwszą godzinę scenariusza zawodnicy trafieni udają się do swoich respawnów najkrótszą drogą i wychodzą z nich grupami po 3 lub 5 osób z linii startowych. Linie startowe są poza terenem gry, służą do zejścia z pola, lub włączenia się do gry. Nie strzelamy w zawodników na liniach startowych.
Po godzinie od rozpoczęcia wprowadzamy respawny ilościowe – limit 3 zejścia do respawnu na zawodnika (trzecie trafienie eliminuje trwale – K.I.A).

3. TRAFIENIE:
Gramy na splaty – widoczny ślad po rozbitej kulce na zawodniku lub jakiejkolwiek części jego ekwipunku.(Marker, butla, loader itd.) Po zejściu do respawna należy niezwłocznie usunąć wszystkie ślady trafień. Możliwa również eliminacja poprzez „silent kill” - zajście przeciwnika i eliminacja z bliskiego dystansu (1-2 m) na hasło: „poddaj się!” lub poklepanie po ramieniu.

4. ZADANIA dla US Marines:
- odnaleźć kierowcę,
- odnaleźć wóz bojowy i kluczyki,
- uruchomić wóz, obsadzić strzelca pokładowego,
- oczyścić pole z wrogich oddziałów, spychając je na linię startową.

5. ZADANIA dla Wojsk Cesarskich Jego Wysokości Cesarza Japonii:
- odbić wóz bojowy, obsadzić swoim strzelcem,
- utrzymać kontrolę nad całym obszarem,
- nie dopuścić do utraty linii bunkrów broniących wyjścia z respawna,
- odeprzeć atak Amerykanów spychając ich na linię startową.

6. PRZEJMOWANIE KONTROLI NAD WOZEM BOJOWYM/WYŁĄCZENIE WOZU Z GRY.
a) Trafienie strzelca w wozie eliminuje go. Strzelec natychmiast wychodzi z wozu i udaje się do respawnu. Można wtedy przejąć wóz obsadzając swoim strzelcem, wywiesić swoją chorągiewkę sygnalizacyjną i wydawać polecenia neutralnemu kierowcy. Marker wystający z wozu nie jest częścią wyposażenia strzelca – trafienie strzelca w marker lub loader NIE eliminuje go.

b) Podejście na tyle blisko, aby zdjąć chorągiewkę sygnalizacyjną z wozu, złożyć ją na pół i wrzucić do środka przez otwór we wieżyczce. Strzelec natychmiast wychodzi z wozu i udaje się do respawnu. Można wtedy przejąć wóz, wywiesić swoją chorągiewkę sygnalizacyjną i wydawać polecenia neutralnemu kierowcy.

Brak strzelca w wozie przez 5 minut wyłącza wóz z aktywnej gry. Neutralny kierowca opuszcza wóz, pozostawiając chorągiewki sygnalizacyjne na zewnątrz wozu w niezmienionej pozycji. Chorągiewki można zamieniać pamiętając o tym aby na koniec gry wóz był zaznaczony chorągiewką naszej drużyny:
Czerwona – japońska
Żółta - amerykańska.


7. WARUNKI WYGRANEJ:
a) USA – kontrola nad 6 bunkrami ziemnymi, wozem bojowym i całą długością czerwonej linii startowej po 2h od rozpoczęcia scenariusza.
b) Japonia - kontrola nad 6 bunkrami ziemnymi, wozem bojowym i całą długością niebieskiej linii startowej po 2h od rozpoczęcia scenariusza.

8. SĘDZIOWANIE:
Z uwagi na rozmiar pola, będzie jeden sędzia na respawn i jeden sędzia główny – ich funkcja jest czysto organizacyjna i pomocnicza. Sami sprawdzamy czy mamy splata, w sytuacjach wątpliwych możemy zwrócić się do sędziego o sprawdzenie nas jeśli nie ma w pobliżu zawodników naszej drużyny. Zawodnik sprawdzany jest cały czas w grze, do momentu potwierdzenia trafienia. Decyzje sędziego są ostateczne i niepodważalne. Scenariusz rozpoczyna i kończy gwizdkiem sędzia główny.

9.TRYB STRZELANIA/LIMITY KULEK/ STRÓJ:
Semi – bez rampingu. Ilość kulek na zawodnika – limit na każdorazowe wyjście z respawna: pełny loader + 1 fat (nie więcej niż 360 szt.). Po każdym trafieniu, lub skończeniu się kulek można się doładować w respawnie do w/w limitu.
BLUZA w dowolnym kamuflażu – przydatnym w lesie. (Bluzy speedowe zostawcie w domu).
SPODNIE – dowolne.

10. Można używać radia PMR do komunikacji (wskazane na tym obszarze):
CH4.0 – Japonia,
CH 5.0 – USA,
CH 6.0 – sędziowie i organizatorzy.

info: DaveBall

 


Komentarze:
~takli (2011-07-08 13:36:54)

zapraszam na koncert charytatywny !! http://totutam.pl/wydarzenia/koncerty/4e0fb276605059bc42000174/Koncert+charytatywny+%22W+KONCU+COS+DLA+KOGOS+A+NIE+DLA+SIEBIE%22#description

~j/w (2011-07-08 13:44:29)

Zagrają :
- CZKA REPREZENTA (Emilo, Dzn, Czaki, Skalar, DJ Bili)
- eŁHaRaBEst (Ełzet, Hajo, Radar, BaHa i na bitach EST)
- Kondi
- Misza
- NinJah Acoustic Squad
- SKORUP
- Bu
- Twoja Stara Soundsystem
- HK Rufijok
- Metrowy
- Grubson
- HST
- TruKru


Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"