Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni o smaku szarlotki zdobyło wyróżnienie w prestiz?owym plebiscycie "Perły Rynku FMCG 2010" czasopisma "Wiadomos?ci Handlowe". Jest to doskonały wynik, jak na produkt wprowadzony na rynek pod koniec ubiegłego roku.
Dzie?ki wyróz?nieniu firma Mokate uzyskała prawo do korzystania przez rok ze znaku „Produkt Wyróz?niony w konkursie Perły Rynku FMCG 2010”. Najlepsze nowos?ci rynkowe wskazuja? ci, których kompetencje sa? w tej dziedzinie najwyz?sze, czyli detalis?ci, ludzie bezpos?rednio „pracuja?cy z półka? sklepowa?”. Sporo uznania nalez?y sie? wie?c twórcom nowego smaku cappuccino, czyli zespołowi kierowanemu przez Dyrektor Marketingu Katarzyne? Mokrysz.
Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni o smaku szarlotki pojawiło się na rynku w listopadzie 2009 roku. Nowe cappuccino nawiązuje do tradycyjnego polskiego deseru - to idealne poła?czenie smaku szarlotki i kawy, z nutka? cynamonu i ge?sta?, mleczna? pianka?.
Konkurs „Wiadomos?ci Handlowych” ma wyja?tkowy charakter ws?ród wszystkich tego typu projektów realizowanych przez róz?ne tytuły prasy branz?owej i konsumenckiej. Ranking nie jest układany przez pracowników redakcji, ani nie jest wynikiem wyboru dokonanego przez jury. Najlepsze produkty wskazują właściciele i pracownicy sklepów, a ich głosy liczy niezależny instytut badawczy GfK Polonia.
W tym roku do instytutu wpłynęło ponad 1500 ankiet, z czego warunki konkursu spełniało około 1300. Podczas uroczystej gali wręczono 61 statuetek oraz 108 wyróżnień.