Obecność w mediach społecznościowych to dziś niemalże obowiązek dla wszelkich podmiotów, firm i instytucji publicznych, które chcą na co dzień mieć kontakt z klientami i dotrzeć do potencjalnych odbiorców swoich usług. Wszyscy prowadzimy w Internecie nasze drugie, równoległe życie i to właśnie tam skupia się marketingowa aktywność, nie tylko przedsiębiorstw prywatnych.
Również ośrodki kultury muszą być obecne w wirtualnej rzeczywistości i być na bieżąco z najnowszymi trendami, aby ta obecność na portalach społecznościowych przynosiła wymierne efekty. Dlatego też pracownicy MOK w Żorach szkolą się w tym zakresie. Niedawno udali się na szkolenie „Mini budżet, maksi promocja”, organizowane przez Narodowe Centrum Kultury Wykłady prowadzili specjaliści z prestiżowej agencji SocialTigers - Franciszek Bazyli Georgiew i Daniel Kotliński.
Prowadzący zajęcia zdążył zapoznać się z działaniami, jakie prowadzą w sieci przedstawiciele instytucji, którzy przyjechali na szkolenie. Konto instagramowe MOK Żory zostało pozytywnie ocenione i wyróżnione:
- Profil MOK Żory na Instagramie prowadzony jest w bardzo przemyślany sposób, co często wcale nie jest takie oczywiste. – mówi Daniel Kotliński "marketing manager w Social Tigers". - Na uwagę zasługuje wykorzystanie brand hero w postaci Kulturka, który nie tylko budzi pozytywne emocje, ale uspójnia wizerunkowo i jest osią opowiadanych historii. Dom kultury może stać się platformą otwartej komunikacji i spoiwem międzyludzkich relacji, a po instagramowym koncie widać, że MOK Żory konsekwentnie tę misję realizuje!
Jesteśmy dumni i postaramy się nadal prowadzić nasze profile w atrakcyjny sposób. Zapraszamy na nasz instagram mok_zory.
Źródło: MOK