Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Niedziela, 22 grudnia 2024 r.  Imieniny: Honoraty, Zenona

Droga Redakcjo

13.05.2011
Droga Redakcjo

Określacie nas mianem PSEUDOKIBICÓW, a co zrobiliśmy takiego wczoraj żeby na to miano zasłużyć??

Piszę do Was odnośnie artykułu, który pojawił się na Waszym portalu www.zory24.pl.

Określacie nas mianem PSEUDOKIBICÓW, a co zrobiliśmy takiego wczoraj
[11 maja - przyp. red.], żeby na to miano zasłużyć?? Poniżej wysyłam tekst, który prosiłbym, żeby został ujawniony na Waszej stronie internetowej. Liczę, że są Państwo wiargodnymi mediami i umieścicie go na swoim portalu.

Wczoraj około godziny 21:00 kibice Ruchu ChoRzów z Żor postanowili uczcić Święto Ogniowe, co w naszym mieście wywołało sporo kontrowersji. My (kibice, nie kibole) przyszliśmy tam po to, żeby oddać hołd historii, co zostało źle odebrane. Ostatnio rząd jak i policja wykazują się bardzo dużą aktywnością w "niszczeniu " kibiców, z każdej inicjatywy robią z nas bandytów, dlaczego nikt nie napisze o akcjach jakie robimy dla dzieci w tym mieście, gdzie np. fundujemy nagrody dla dzieci ze szkół podstawowych (http://www.niebiescy.pl/index.php?id=8569) czy o tym, że w Żorach zostało rozklejone kilkaset plakatów z życzeniami świątecznymi od kibiców?? Dlaczego robi się z nas tylko bandytów, kiedy pomagamy i wspieramy młodzież, to jest cisza. Kibice potrafią zebrać "parę groszy" na nagrody dla dzieci, a miasta nawet nie stać, żeby ufundować tym maluchom drobne nagrody?? Wczorajszy dzień pokazał, że policja chce za wszelką cenę udowodnić społeczeństwu, że kibice to banda chuliganów, tylko dlaczego policja nie napisze całej prawdy, dlaczego nie napiszą że zatrzymali dwóch jedenastolatków tylko za to, że szli sobie chodnikiem w barwach Ruchu Chorzów i zabrali ich na policje?? Dlaczego fakty są wybiórcze tylko te, które odpowiadają władzom oraz organom prawa??

pozdRawiamy, kibice Ruchu Chorzów z Żor


Komentarze:
~a (2011-05-13 10:18:32)

Jak dla mnie bardzo dobrze napisane święte słowa. Nie było mnie wtedy na rynku więc ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat jak to wyglądało itd.
Ale faktycznie, o kibicach pisze się często wsadzając wszystkich do jednego worka, ale już nie pisze się o tym , że pomagają. Ja nawet o tym nie wiedziałam. Bo oczywiście po co pisać o dobrych stronach kibiców? Lepiej pisać o tym ze coś zniszczyli i pobili... ach szkoda gadać

~żorzanin (2011-05-13 10:19:04)

ten list to fałsz co mają dzieci do przerwania procesji

~żorzanin (2011-05-13 10:21:47)

a- to idź sobie na mecz z dzieckiem i jak jakiś nawalony koleś cię zaczepi i bedzie cię kroił z kasy a nikt z tych niby dobrych kibiców nie zareaguje to jakie możesz mieć zdanie o całej tej bandzie

~onik (2011-05-13 10:26:00)

Powiem krótko i zwiężle na temat tego bo już od początku jestem w tym temacie ,byłem na miejscu i obserwowałem więc kilka słów ode mnie : DLA WSZYSTKICH TO JEST KONTROWERSYJNE WIADOMO DLACZEGO BO BYLI KIBICE . czyli to oznacza , że co ?? kibicie są i odrazu kontrowersja tak ? Nie jestem kibicem żadnej z drużyn ale uważam , że bardzo dobry pomysł nadali tylko jedna uwaga , nie w tym miejscu i nie w czasie procesji , albo na poczatku albo na końcu i osłonić się taśmą by nie zagrażać bezpieczeństwu innych ze względu na race. A tak weszli , nie boją się policji , i tak to jest , nie maj respektu przed policją , no w sumie nie dziwie się ale cóż. Po pierwsze bezpieczeństwo innych a póżniej świętowanie . Pozdrawiam

~Grzegorz (2011-05-13 10:30:40)

Ładnie napisane , ale chyba został wybrany zły moment na tego rodzaju manifestację i wyglądało to bardziej na wybryk huliganów, którzy po chwili zaczęli uciekać o mało co nie taranując wszystkich po kolei.Drodzy kibice ruchu-pomyślcie nad innym rodzajem swojej manifestacji, bo inaczej będziecie niestety tak postrzegani

~pozog (2011-05-13 10:49:29)

Mam krótkie pytanie do tych wspaniałych kibiców. Czy Panowie uzgodniliście swój pokaz z organizatorem. Mam nieodparte wrażenie, że nie. I to jest główny problem, stworzyliście zagrożenie dla uczestników, nawet jeżeli Wasz zamiar był chwalebny.

~czesław (2011-05-13 10:57:03)

Ciekawe jakby zareagowali ci 'SUPER KIBICE'jakby w czasie meczu dookoła murawy wyszła procesja i zaczela sie modlic zasłaniajac tym dobrym kibicom owy mecz a na drugi dzien napisali do nich list ze pomagaja biednym . Jak dla mnie ten list i te zachowanie oraz brak racjonalnego myslenia i niezauwazanie problemu jaki stworzyli mowi sam za siebie nawet o kibicach ktorzy sie uwazaja za tych dobrych

~antysmród (2011-05-13 10:57:12)

Najpierw kradniecie na "promocjach", a potem....fundujecie z tego nagrody??

~B. (2011-05-13 11:00:44)

co kradniemy buraku?? patrz na swoją pozal sie boze ekipe.

Za Wami stoi prawo za nami stoi PRAWDA.

~jaa (2011-05-13 11:01:25)

Zgadzam się z pozog gdyby Kibice chcieli uczcić Święto Ogniowe to powinni to z organizatorami uzgodnić a nie przychodzić sobie i rozwalać całą uroczystość.. gdyby było ustalone z organizatorami to nie było by teraz problemu i dla kibiców też pewnie pochwała się by znalazła.... Bo co by było gdyby każda jakaś grupa chciała uczcić święto w swój sposób i każdy by sobie przyszedł i robił co chciał... najpierw trzeba pomyśleć o konsekwencjach a potem dopiero coś robić...

~R (2011-05-13 11:03:09)

Jestesmy jak Janosik. Bierze4my bogatym a dajemy biednym:)

~A:) (2011-05-13 11:03:17)

1."Nie bojąc się policji" - hmmm to na tym ma polegać funkcjonowanie policji? Bać się?

2.A ty czy uzgodniłeś swoje pojawienie się na świecie z kimkolwiek? Swoja obecnością stwarzasz zagrożenie - i to jest główny problem, nawet jeśli myślisz inaczej. Urząd Miasta ma gdzieś zajmowaniem się problemami młodzieży w Żorach. To jest tylko potrzebne by zdobyć głos w wyborach a później są ważniejsze problemy niż to czym sie ma zajmować młodzież. Idź do MOKu i zgłoś np chęc zorganizowania wystawy - fostaniesz ładnie przygotowany KOSZTORYS. Hmm - w Rybniku np - czegoś takiego nie uświadczysz i dlatego lepiej tam jest coś zrobić, coś pokazać. Wiem, wiem - zaraz będzie, że dla młodych w Żorach jest bardzo duóz ciekawych rzeczy - jednak to pozory. Młodzi uciekają z tego miasta bez perspektyw.. Tak jest.. tak jest..

~jaa (2011-05-13 11:06:01)

A:) jeśli to do mnie to zauważ że swoją wypowiedzią nikogo nie obrażam tylko wyrażam swoje zdanie a TY mnie obraziłeś.. no ale niektórzy nie potrafią inaczej... pozdrawiam

~trzezwomyslacy (2011-05-13 11:13:47)

Bydło to trzeba trzymać w oborze. Policja reaguje zbyt łagodnie.

~oRganizatoR (2011-05-13 11:14:41)

Ludzie którzy piszą,że mielismy sie dogadać z organizatorami imprezy mają racje. Moglismy pózniej to odpalić,ale nie przerwalismy procesji jak inni twietdzą. Nikt im na drodze nie staną. Napisalismy transparent zwiazany ze swietem a nie z Ruchem,bo chielismy uczestniczyć w tym swiecie jak inni liudzie,tylko chcielismy je troche ubarwić. Roizmawialismy z ksiedzem,ktory powiedział,że mu sie bardzo podobało i lepiej sie zorganizowalismy niż parafia.Nastepnym razem dogadamy sie z organizatorem i parafią,może dorzucą kasy na pirotechnike i zrobimy swieto ogniowe.

~NIEBIESKIE ZORY (2011-05-13 11:18:16)

Zapraszamy za Rok na swieto ogniowe, bedzie bardziej profesjonalnie.

~czesław (2011-05-13 11:25:46)

Jak was zamkna (bo tak powinno byc) to bedzie bardziej profesjonalnie

~obserwator (2011-05-13 11:39:53)

Dzieci miały po 9 i 10 lat a policja nie miała prawa ich aresztować, w dodatku bezpodstawnie, policja takie dzieci ma obowiązek co najwyżej odwieźć do rodziców i pocałować rodziców w rączkę a nie wozić dzieci na sygnale i je straszyć, dzieci były przerażone pomimo, że pseudopolicjant w radiowozie mówił, że nie wie dlaczego ich zatrzymał ten cyt. "przygłup". Jednym słowem pseudopolicja na zlecenie pseudopremiera tworzy aparat strachu i restrykcji występując już przeciwko najmłodszym obywatelom własnego Państwa

Zamknąć albo wywalić na bruk to trzeba takich darmozjadów, których utrzymują m.in. moje podatki, pseudopolicja nie jest potrzebna, jeśli policjant jest sługusem pseudopremiera zamiast służyć społeczeństwu to nadaje się tylko na bruk, żądał racjonalnego wydawania moich pieniędzy z podatków, pseudopolicja chyba zapomina kto ich utrzymuje, to oni wraz z ich wodzem Tuskiem są aby nam (społeczeństwu) służyć a nie na odwrót, a może Tusk i spółka wraz z pseudopolicją teraz powiedzą, że kibic to nie obywatel i trzeba ich internować? Zapomniał wół jak cielęciem był, już taki system był za komunu z którą podobno Tusk walczył, teraz wprowadza podobny aparat represji wobec obywateli. Wszędzie tylko kary, sądy pseudopolicja, prokuratura, mandaty .... systemy inwigilacji, podsłuchu, kontroli skarbowej, drogowej itp. itd, a gdzie obiecane drogi, stadiony dworce? pewnie to przez kibiców ten pseudorząd pseudopremiera tuska nic nie osiągnął?

~Look (2011-05-13 11:41:46)

Drodzy Kibice, zróbcie coś ze swoimi kolegami "rozrabiakami-kibolami"
bo to oni psuja Wam dobre imię, i nie dziwcie sie ze potem jestescie Wszyscy odbierani tak jak wlasnie tamci,
tu chyba od Was wiele zalezy...

~obserwator (2011-05-13 11:47:44)

Nie zgadzam się z tym listem do redakcji .Byłem widzem tego niepotrzebnego zamieszania i słyszałem nie ciekawych komentarze ludzi którzy to oglądali .Lepiej odrazy do kościoła mogliście wpaść ,pościć petardy i krzyczeć bo jest tam lepsza akustyka !!!!!!!!!! .A podejrzewam ,że władze miasta nie wyrazili by na to zgody. Wy kibole jak tacy jesteście dobrzy to dlaczego Żorskie osiedla są pomalowane (Ruch Chorzów, rożne inne hasła związane z waszym klubem dlaczego nic nie robicie w tym zakresie żeby nie pisali wasi kibice i nie psuli waszego wizerunek .Zachowanie wasze na tym rynku było naganne !!! Mam wielka nadzieje ,że dostaniecie za te zachowanie wielką kare pieniężną w Żorskim Sądzie przynajmniej po 5 tysięcy zł to może byście się nauczyli co jest stosowne a co nie !!!!

~pan Andrzej (2011-05-13 11:50:10)

Chciałbym teraz poznać stanowisko naszej policji (ripostę).

~czesław (2011-05-13 11:53:15)

obserwator- nie mieszaj polityki i wolnosci obywatelskiej z głupotą jaka prezentuja mlodzi niewyksztalceni bandyci ktorzy mysla ze moga robic co chca i gdzie chca tylko zapominaja o tym ze nie sa sami na swicie i przeszkadzaja w normalnym zyciu dla normalnych ludzi

~q (2011-05-13 11:59:18)

Witam. Też byłem na Święcie Ogniowym, patrze na to z troche innej strony. Nie kibicuje żadnej drużynie, po prostu nie interesują mnie żadne rozgrywki. Interesowałem się zaś przebiegiem Święta, które mi zakłociliście, i to trzeba powiedzieć. Nie mam Wam jednak tego za złe, transparent był fajny, prawo do jego wyeksponowania prawdopodobnie też moglibyście łatwo załatwić. Jedyne o co mam żal, to to, że zrobiliście to nie patrząc na setki ludzi, którzy przyszli sobie na procesję, która odbywa się od ponad 300 lat. Moim zdaniem powinniście następnym razem zorganizować coś podobnego, jednak pamiętając o szacunku dla procesji, historii z nią związanej i ludzi, którzy z pewnością po procesji chętnie pooglądaliby z uśmiechem na twarzy wystrzeliwane przez Was race, bo fajne to było, tylko nie w tym czasie. Na pewno reakcja społeczna byłaby zupełnie inna, i zamiast stracić w oczach mieszkańców poprawilibyście swój (bądź nie swój) zły obraz wśród mieszkańców. Życzę Wam rozwagi w przyszłym roku i osiągnięcia zamierzonego, dobrego efektu bez żadnej wpadki. Pozdrawiam

~czesław ?? (2011-05-13 12:01:00)

a z kad wiesz jakie oni mają wykształcenie są to tacy sami ludzie jak ty nie bandyci tylko ze kazdy ma inne plany na sprzedzanie wolnego czasu oni wybrali taki !

~obserwator (2011-05-13 12:03:11)

Czy paradowanie z otwartym ogniem w tłumie ludzi jest bezpieczniejsze od odpalenia rac z dala od tłumu? Gdyby pseudopremier miał taki akurat kaprys i można by na tym zbić kapitał polityczny zakazałby święta ogniowego ponieważ stanowi zagrożenie dla uczestników procesji, zastanówcie się do czego zmierza pseudopremier i do czego jeszcze sie posunie by utrzymać władzę.

~ do ~q (2011-05-13 12:04:26)

masz racje przyznajemy sie do tego mogliśmy zorganizować to lepiej zapRaszam na powtórke za rok taką jakbyś ty chciał widzieć pzdR

~do q oraz innych (2011-05-13 12:10:33)

Święte słowa. W momencie wyboru takiego, a nie innego czasu i formy zaprezentowania siebie, bez zgody wymaganych organów strzeliliście sobie samobója. Choćby nie wiem, jak szczerze i dobre były Wasze intencje, to już nikt, w Waszym rozgoryczeniu, nie musi Was zrozumieć albo rozgrzeszyć. Inną kwestią jest podejście do Was policji i służb porządkowych. Musicie zrozumieć, że z wielu względów, w tym politycznych oraz wizerunkowych, tym organom najłatwiej traktować Was wszystkich jako potencjalnych bandytów i zadymiarzy. Niestety, ale nie pomogliście w zmianie tego społecznego odbioru. Za działania na rzecz dzieci dziękujemy.

~k (2011-05-13 12:17:27)

Byłem tam z dzieckiem i to całkiem niedaleko. Pekinie się rozłożyliście i szczerze myślałem ,że jest to związane z Światem Ogniowym a tu taka niespodzianka młodzież założyła podkoszulki z logo Ruch Chorzów i odpalają środki pirotechniczne stwarzają moim zdaniem zagrożenie. Taka oprawę to kierunek stadion a nie rynek.

~Grzegorz (2011-05-13 12:18:25)

były race , były petardy-co nie jest całkiem bezpieczne dla rodzin z dziećmi,które znajdowały się w bliskiej odległości.
Wybrałem się z małymi dziećmi na swięto ogniowe a nie na mecz.
Szanowni kibice szanujcie też czyjąś wolność,bezpieczeństwo i spokój, nie mówiac już o poszanowaniu uczuć religijnych(a jest to śiwieto kościelne) a póżniej żądajcie żeby was szanowano.Mam nadzieje że wyciągniecie odpowiednie wnioski z tej sytuacji, bo jak widzę to ocena waszej manifestacji jest krytyczna.
Z przebiegu dyskusji

~Koleżanka (2011-05-13 12:24:57)

Super to wyszło, nikt nikomu krzywdy nie zrobił, więc nie wiem dlaczego są jakieś wąty. Że wywołało to kontrowersję, to moim zdaniem tylko i wyłącznie zasługa moherów, którym to się na pewno nie spodobało:) A rozpisywać się, że to złe i nie dobre będą Ci którzy najwybitniej zazdroszczą. Ja jak najbardziej popieram takie akcje!

~Z (2011-05-13 12:26:37)

Jakby zrobili to harcerze to wszystko było by wporządku?

~czesław (2011-05-13 12:30:47)

a jak ja bym mial w czasie wolnym chec plucia na wszystkich kibicow i na wszystko co jest z nimi zwiazane to co bys o mnie powiedzial ze jestem taki sam jak ty tylko ze mam inny sposob spedzania wolnego czasu -normalnie porazka jak slysze takich ludzi

~xyz (2011-05-13 12:33:54)

dokładnie tak to harcerzy byscie nosili na rekach i wypisywali jaka to wspaniała grupa młodych ludzi ale zrobili to kibice a ich trzeba wszystkich zniczyc!!!

~do czesław (2011-05-13 12:36:52)

przepraszam bardzo czy my kibice plujemy na ludzi??? zostałes kiedys opluty przes kibica??? i wogole co ty dales za porownanie???chyba cos cpasz

~do pana K (2011-05-13 12:47:09)

jak sam Pan mowi wszystko było fajnie dopuki nie zobaczył Pan chłopaków z logo Ruchu i dopiero wtedy pan stwierdził ze jest to zagrożenie bo zrobili to chłopcy z logo Ruchu

~... (2011-05-13 12:47:09)

Działaliście bez jakich kolwiek zezwoleń, czyli najzwyczajniej świecie zakłócaliście porządek, w związku z tym zostaliście zatrzymani przez policję. I co was w tej sprawie dziwi?? Sami takie działania podjeliście bez niczyjej zdody!! Miejcie pretensje do siebie a nie do policjatów którzy wykonują swoją pracę i reagują na łamanie przepisów prawa!

~obserwator (2011-05-13 12:47:39)

i jeszcze jedno, gdyby mieli koszulki barcelony albo realu to nikt by ich nie zaczepiał, bo przecież tylko polscy kibice są źli, ciekawe co zagraniczni kibice powiedzą po euro o polskiej pseudopolicji? Byłem w wielu krajach na meczach i z taka postawą policji do kibiców nikt tam by nie przyszedł na mecz, po prostu takiej policji ludzie się na stadionach boją, dodam policji gazującej, pałującej dzieci, kobiety, inwalidów ludzi w podeszłym wieku, dla polskiej pseudopolicji to nie ma znaczenia aresztują i pałują każdego kto jest na stadionie!

~zagrożenie (2011-05-13 12:52:24)

mam takie pytanie do wszystkich tych ktorzy czuli sie tam zagrozeni dlaczego nie uciekaliscie skoro czuliscie sie w niebiezpieczwenstwie tylko staliscie i sie przygladaliscie???prawda jest taka ze było to ciekae zjawisko tez tam byłem i tez całkiem nie daleko i wogole nie czulem sie zagrozony a wrecz przeciwnie wydaje mi sie ze ci chłopcy mieli wszystko pod katrola i dobrze wiedzieli co robia bo moim zdaniem zeby zrobic cos takiego to tez trzeba miec jakis plan działania

~ggg (2011-05-13 12:53:50)

Pluć nie ale wyłapywać kibiców np: Górnika to tak i to jeszcze jak was jest 20 na 2 ludzików .Ostatnia sytuacja na PKS jest pięknym przykładem związanym z kibicami RUCHU zatrzymano 10 kiboli bo to nie sa kibice tyko KIBOLE i Pseudokibice. To nie róbcie się świeci bo tacy nie jesteście i nie będziecie. Popisane mury na całych Żorach a kto to pisze kibole Ruchu i są dumni ,że to zrobili a nie harcerze tak więc nie wpisujcie ,ża taka fajna imprezę zrobiliście bo tak nie było .Chcecie Kibice takie zabawy to róbcie ale po uzgodnieniu z władzami Żor i asekuracją straży która na wypadek jak by się coś podpaliło to by to zgasili .

~tedi (2011-05-13 12:58:48)

powinni wam jeszcze zaorać te stadiony i nasiać kukurydzy by choć jaki pożytek był

~joAchim (2011-05-13 12:58:59)

wlepić im po 2lata dożywocia...........a tym młodszym po roku dożywocia. I dać im kredyty na wysoki procent to nie będzie ich stać nawet na bilet na mecz ISKRA Rowień z BOROWIK Szczejkowice.

~zagrożenie (2011-05-13 13:00:42)

gdyby chcieli zrobic jakas zadyme czy komus krzywde to rzucili by te race w procesje czy w tłum ludzi czy nie mam racji???? jak tez wczesniej tam pan K powiedzieł pieknie sie rozłozyli i przygotowali robiac wszystko nie daleko strazy pozarnej bo stała od nich jakies moze 15m

~Żorek (2011-05-13 13:13:41)

Te linki są z tego roku tak więc proszę wszystkich kibiców kiboli pseudo kiboli i nie wiem co jeszcze o podsumowanie działalności waszej .Tacy grzeczni nikomu nic się nie stało itp W buty sobie to wsadźcie .Po pierwsze trzeba załatwić zezwolenie ,Po drugie na pewno takiego zezwolenia nie dostaliście od władz miasta ,po trzecie takie dziwactwa to tylko na imprezach sportowych związanych z piłką a nie na Święcie Ogniowym. Podejrzewam ,że do końca roku będzie o wiele więcej linków związanych z udziałem pseudokibiców z terenu naszego miasta.

~do żorek (2011-05-13 13:20:29)

oczywiscie ze bedzie wiecej bo wystarczy jeden zeby bylo wiecej bo o tym co sie robi dobrze nikt nie napisze choc akurat tych akcji dobrych jest wiecej jak tych chuliganskich!

~kibic (2011-05-13 13:29:34)

żorek nie jedno usłyszysz ale nie z takimi akcjami jak na linku . ZMIENIMY WIZERUNEK KIBICA W ŻORACH . kazdy kto bierze kibiców do jednego worka poprostu powinien pojechać na mecz ... chyba ze boisz sie tych kilku tysiecy pseudokibiców

~kasia (2011-05-13 13:33:31)

na wszystkich z r Cyklon B i byłby spokój uwierzcie mi.

~kibic (2011-05-13 13:38:13)

i zostawic tylko kibiców z gksg tak . siej propagande przynajmniej mamy z czego sie posmiać ...

~pffff (2011-05-13 13:40:42)

Proponuje w sylwestra wyslac wszystkich policjantow na ulice i wlepiac mandaty wszystkim ktorzy odpalaja pirotechnike.

~ABC (2011-05-13 13:51:53)

DOKŁADNIE ZGADZAM SIE Z TOBA BO W SYLWESTRA WSZYSCY CHODZA PIJANI I ROBIA DZIWNE KRZYWE AKCJE PAMIETAM JAK KTOS 2LATA TEMU RZUCIŁ BUTELKA W TŁUM LUDZI ZE NIE WSPOMNE JUZ O PETARDACH I DLA MNIE JAKO NORMALNEGO SPOKOJNEGO CZŁOWIEKA WIEKSZE ZAGROZENIE STANOWI PIJANY CZY NACPANY CZŁOWIEK NIZ KIBICE

~ktoś (2011-05-13 13:58:13)

Wykształcenie nie świadczy o tym kto ma co w głowie:)) Człowieku niedowartościowany :))) Żeby mieć wykształcenie trzeba mieć warunki i kasę. Według Ciebie człowiek - człowiekowi nie równy!!! współczuje musisz być bardzo samotny

~Jolanta (2011-05-13 14:31:02)

Uważam chłopcy,że nie przemyśleliście dobrze swojej akcji-uczczenia Święta Ogniowego. Wszystko mogło wyglądać inaczej,mogliście zadbać o zgodę organizatorów i przeprowadzić wszystko w bardziej bezpieczny sposób,najlepiej po zakończeniu uroczystości.Myślę,że wtedy bylibyście pozytywnie oceniani,no i byłoby bezpieczniej.Wydaje mi się,że trochę przeczycie sami sobie twierdząc,że to był Wasz sposób uczczenia święta,więc dlaczego uciekaliście po akcji jak szczury ?????





Was,dla, dlaczego

~Tak to ja (2011-05-13 14:56:48)

Droga Jolu !
Otóż kilku kibiców zaczęło uciekać z rynku nie dlatego, żeby chronić swój tyłek, tylko uciekali z transparentem, aby go uchronić, ze względu na to, iż policja chciała go skonfiskować, a kibice nie mogli sobie na coś takiego pozwolić.

Pozdrawiam

~;p (2011-05-13 15:27:49)

Nas nie interesuje to co wy myslicie My wiemy swoje i jestesmy z tego zadowoleni wlozylismy w to duzo pracy pieniedzy Nie przejmujemy sie opiniami osob ktore pisza po 2 lata im za wybryk za zakucanie porzadku publicznego jets mandat bodajze w wysokosci 500 zl a nie 15 tys

~ha (2011-05-13 15:31:57)

A policja teraz jest madra Niech lapia zlodzieja ktory w ""STYCZNIU"" napadl na zabke albo jakiegos uciekiniera z wiezienia a mamy juz MAJ i sukcesu dalej nie ma tylko zlapac kilku kibicow ktozy stali i sie nei ruszali i ZATRZSYMAC 2 9 i 10 Latka Brawo za doskonala interwencie Spoleczestwo miasta zor jest zadowolona z tej interwencij haha

~Zorzanin (2011-05-13 15:35:29)

W czym jest problem? Zachowaliście się drodzy kibice jak banda kretynów - wtargnęliście na Rynek, zrobiliście kupe szumu, wiele osób postronnych wystraszyliście, zaklóciliście procesje - co chcieliście osiągnąć? Zostaliście zauważeni - ale jak ktoś wchodzi z butami to z buta dostaje po dupie. Tak jak pisze wiele osób - mogliście dać PIĘKNE WIDOWISKO - naprawde! Wystarczyło tylko zadbać o zgodę i zrobić to w odpowiednim czasie. I tak z bohaterów zrobiliście z siebie frajerów!
Włożyliście w to wiele pracy i pieniędzy? Najwyraźniej zapomnieliście jeszcze o jednym.. pomyśleć!

~BĄDZMY ŚWIADOMI (2011-05-13 15:37:35)

http://www.youtube.com/watch?v=ltzdu2gO7Js prosze adminów o nie usuwanie tego linku dz a nie kibiców o posłuchanie tego co tam ten pan mówi BĄDŻMY ŚWIADOMI !!

~... (2011-05-13 16:01:43)

skoro jest tyle wypowiedzi o "zepsuciu" tego swieta to niech w koncu ktos uzasadni co sie kryje za slowem "zepsucie" czy tez "zaklocenie"?

~pytANKO (2011-05-13 17:31:23)

CZEMU WSZYSCY MOWIA O SWIECIE OGNIOWYM PRZECZYLA KTOS TO CO BYLO W NAWAIASIE LINK Z ARTYKULEM Z ZOR NA STRONIE NIEBIESCY.PL JAK UFUNDOWALISMY NAGRODY DLA MLODYCH

~grek (2011-05-13 17:36:21)

jestem kibicem Ruchu ale i Katolikiem ktory byl na Mszy i bral udzial w procesji.szczerze powiem ze chlopaki mogli zrobic to po procesji i po rozmowach z organizatorem. ale zeby ich od razu nazywac chuliganami dawac kary, mandaty, wiezienie, wyzywac ich od bydla, a najlepiej ich pobic, zagazowac i pozabijac!!!lwiec jesli uwazacie sie za katolikow i piszecie czujac taka nienawisc i zlosc do tych ludzi to smotek i zal - mi was!!! pisze teraz jako katolik : uwazam ze Bóg znajac serca tych mlodych ludzi i ich intencje napewno sie nie obrazil.co najbardziej mnie poruszylo to to ze ci kibice przyznali sie do bledu za co ich moge pochwalic i na pewno Bóg tez sie ucieszyl bo przeciez On kocha kazdego a zwlaszcza grzesznikow.dla mnie czlowiek ktory sie przyznaje do bledu jest wielki w moich oczach...pisze teraz jako kibic:chcialem w imieniu przeprosic przedewszsytkim Boga gdzy to bylo w nie odpowiednim momencie zrobione:-(chcialem przeprosic proboszcza parafi sw. Filipa i Jakuba ktory zadbnal o piekna uroczystosc, chcialem przeprosic wszsytkich wiernych ktorzy uczestniczyli w procesji i rozproszyli sie tym zachowanie(wiem ze to byl czas modlitwy śpiewem)i jako kibic chcialem przeprosic gdyz wiem jak dla kazdego czlowieka spotaknie z Bogiem jest ważne, a ci chlopcy zrobili to w nie odpowiednim momencie:-( chcialem tez wyrazic podziekowania za pomysl za wysilek jaki wlozyli ci chlopcy,mysle ze jedni jak i drudzy powinni prosic w modlitwach o Dary Ducha Swietego o zyczliwosc i dobroc serc aby pomogla w dialogu, a byc moze kiedys wspolpracy...pozdRawim wszsytkich...

~sprawiedliwy (2011-05-13 17:57:42)

Widzicie drodzy chlopcy z Ruchu.. nie poczuwacie sie do tego, że zrobiliście coś złego. Nie ma w Was pokory i świadomości, że złamaliście prawo - dlaczego jesteście tak bardzo zdziwieni, że ludzie są zbulwersowani Waszą agresywną postawą? Że to nie był czas i miejsce na taką "popisówkę"?
Nie dziwi Was że teraz kilku będzie miało wytoczone procesy? Zaskoczeni, że są paragrafy na takie incydenty? Szkoda mi tylko tych, którzy znaleźli się tam bo tak nakazywał Wasz Chorzowski "owczy pęd" - kilku wpadło na pomysł, którego niedopracowali a teraz kilku pewnie będzie miało sprawy karne- pretensje macie do policji czy do tych geniuszy, którzy sprowokowali całe to zajście? Troszke wypadło z toru Wasze morlane spojrzenie na rzeczywistość.

~omon (2011-05-13 18:11:49)

"Kibice potrafią zebrać "parę groszy" na nagrody dla dzieci, a miasta nawet nie stać, żeby ufundować tym maluchom drobne nagrody?? " CO TO ZA PIERDOŁY, MIAST BARDZO DOBRZE WSPIERA NASZE POCIECHY.

~anty KIBOL! (2011-05-13 18:19:26)

Udało Wam się raz czy dwa zrobić coś dla maluchów ale przyznajcie się co za tym sie kryje? Werbujecie młodych przyszłych kibiców? NIC za darmo, tak?
Zaraz napiszeciez że raz przeprowadzona akcja "dobroczynna" daje Wam PRAWO do dewastowania każdej elewacji bloku, niszczenia każdego przystanka, wlepiania gdzie popadnie naklejek z barwami Waszego klubu? Macie prawo niszczyć ceremonie i Święta.. możecie w bandzie napastować ludzi na ulicy? Bo przecież taaaaacy jesteście super! Szkoda, że w większości przypadków kryjecie twarze za szalikami! Sorry ale sami wypracowaliście sobie opinie wandali a teraz najłatwiej "bo to nagonka rządu"! Ludzie nie są głupi! Doskonale widzą kto oszpeca osiedla i miasto Waszymi bazgrołami! W imieniu Żorzan - SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

~Kart (2011-05-13 19:17:02)

Kolego nade mna masz wiele racji

~B. (2011-05-13 19:23:38)

ale co ty wogole piszesz?? czy ja gdzieś napisałem że z tego powodu że robimy cos dla dzieci mamy prawo przewrucić miasto do góry nogami... za niedługo zrobimy kolejną akcje tym razem dla Wszystkich mieszkańców Żor może wtedy co poniektórzy zrozumią że kibic to nie bandyta tylko osoba z pasją, która tak jak większość społeczeństwa ma prace, rodzine własne życie. Nikt nie twierdzi ze nie mamy swojego za uszami ale który z Was moze powiedziec ze jest swiety?? ilu z Was po wypiciu kilku piw idzie sobie i podspiewuje zakłucjąc cisze nocną?? pozdRawiam i troszke obiektywizmu to że wczoraj chcielismy zrobic cos dobrze a wyszło troszke zle bo nie było to zgrane dobrze w czasie to nie znaczy ze odrazu trzeba nas pseudo kibicami nazywac!

~anty KIBOL! (2011-05-13 19:29:29)

NO to proszę nie żalcie się, że nikt nie wspomina o Waszej akcji dla maluchów! Pochwalcie się ile zniszczyliście klatek i ilu żorzan traciło przez Was czas, pieniądze i nerwy usuwając skutki Waszego "zdrowego" podejścia do bycia kibicem! Pamiętajcie, że agresja rodzi agresje. Agresywnie zaznaczacie swoją obecność w mieście to i mieszkańcy agresywnie reagują na to, że jesteście!
NIe szanujecie nikogo a już najmniej czyjąś prywatną własność! Chcecie szacunku dla siebie? ZAPRACUJCIE SOBIE NA TO! Zmierzacie w przeciwnym kierunku chłopcy!

~... (2011-05-13 19:33:02)

jakos nie widzialem afery jak jakas banda małolatów podpalała przez dwa tygodnie namietnie klatki na powstancow?? a czemu afery nie bylo? bo nie byli to KIBICE tylko gownarzeria blokowa i wtedy nie pamietam placzow na temat zmarnowanego czasu , hajsu podatnikow itp. ale kibice nawet jak zrobia cos dobrego to trzeba na nich cos napisac chocby to ze robia to dla wlasnej korzysci!

~ooli (2011-05-13 19:45:20)

Moje zdanie na ten temat jest takie - Faktycznie czas nie najlepszy na organizacje takiego pokazu , mozna bylo poczekac na zakonczenie i wtedy sie zaprezentowac . Ale czy nazywanie osob ktore tam byly chuliganami , bandytami , czy nawet kibolami jest na miejscu?? wydaje mi sie ze kibice zrobili to mocno spontanicznie , bez przemyslenia co by bylo gdyby , ale ludzie - czy naprawde zrobili az tak straszna rzecz?? wielcy świątobliwi ludzie z was w swieta i w niedziele a najlepiej co potraficie to wytykac innym błędy ,pytanie w jakim celu ? chyba leczeniu wlasnych kompleksow .czemu nikt nie czuje takiej zlosci do policji ktora zabrala do radiowozu 8 i 9 letnich braci tylko dlatego ze sa kibicami ?? dla mnie to jest wieksza afera niz to co zrobili kibice..niestety mieszkamy w zacofanym kraju zarowno po jednej jak i drugiej stronie , czlowiek czlowiekowi nierówny

~... (2011-05-13 19:52:09)

Zajmijcie się do cholery czymś poważnym!!!Żałosne takie komentarze są ,każdy może pisać co chce jak siedzi przed kompem w domu.

~magda (2011-05-13 20:27:55)

A ja się cieszę, że tyle normalnych komentarzy, przynajmniej na początku. Też po usłyszeniu o wszystkim pomyślałam - mieli niezły pomysł i spalili go. Trochę dziwne, że jeden z kibiców pisze, że nie wie, dlaczego nazwano to zakłóceniem. To tak oczywiste, że nie wiem. Porównanie tego przez kogoś do procesji wkraczającej na murawę boiska podczas meczu - genialne :) A co do ucieczki, której rzekomo albo nie było, albo w obronie sztandaru - moja znajoma doświadczyła oglądania uciekających kibiców, rzucających wulgaryzmami pomiędzy dziećmi komunijnymi (pomimo powagi sytuacji, nie dałam rady nie zaśmiać się, widząc to oczami wyobraźni). Czy na tym polega uczczenie święta? I potem się dziwicie, że jest do Was negatywne nastawienie? I nie zrzucajcie, że to mohery się czepiają. Wystarczyła odrobina wyobraźni, żeby dośpiewać takie zakończenie. Po Waszym liście mam wrażenie, że dziwicie się, że cała procesja nie stanęła i nie zaczęła Wam bić brawa. A pomysłu naprawdę szkoda, można było ciekawie ożywić zakończenie obchodów.

~anty KIBOL! (2011-05-13 20:58:05)

Gdyby złapano osoby, które podpalały klatki to wierz mi, że byłaby afera!
Dalczego tyle pretensji do Was? Ano dlatego, że wszystkie Wasze akty dewastacji i bandytyzmu nie są anonimowe - tak jak wybryk na Rynku bo tak to można nazwać. Niestety afiszujecie się demolowaniem, chełpicie się tym, że tyle "niebieskich" symbolów w mieście, tylko dlaczego wszystkie to akty WANDALIZMU? I nie chodzi o to, że jesteście kibicami. Załóżmy, że to motocykliście zachowaliby się w ten sposób podczas procesji - do kogo dzisiaj byłyby pretensje? Jesteście i będziecie postrzegani jako chuligani tak długo jak będzie się zachowywać jak chuligani! Gdybyście tylko pomyśleli, to mogliście zaprezentować nam widowisko godne kibica - zaprezentowaliście wybryk i sporo Żorzan utwierdziło się w zdaniu, że jesteście gówniarzami, którym sprawia przyjemność chuliganeria. Na mieście jest wiele DOWODÓW na to, że niestety to prawda! Kreujecie taki wizerunek i tak jesteście postrzegani - nauczcie się brać odpowiedzialność za to co robicie!

~obserwator (2011-05-13 21:09:00)

a kiedy pseudopolicja odpowie za bezprawne aresztowanie dzieci? Jest mnóstwo świadków tego przestępstwa jakiego dopuściła sie publicznie policja, dlaczego nie odpowiadają za ten przestępczy wybryk funkcjonariusze, którzy w tak rażąc, publiczny i wręcz bezczelny sposób popełnli przestępstwo znęcając się psychicznie nad dziećmi, dzieci przżyły ogromną traumę jadąc w okratowanym radiowozie na sygnale na komisariat, gdzie oczywiście wypuszczono je do domu bo starszy rangą funkcjonariusz zauważył że "młodzi" dali ciała i popełnili straszliwy błąd a raczej przestępstwo, kiedy zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe wobec policjantów aresztujących dzieci kompletnie bez powodu?

~grek (2011-05-13 21:12:26)

do anty kibol! i do magdy innych anty ... po prostu agresja zlosc i nic wiecej...zero pytan?mysle ze najlepiej bedzie jak wylapiecie tych chuliganow najwiekszych na swiecie i podpalcie ich na oczach wszsytkich i cala polska bedzie wam klaskac!!! bo zrobiliscie cos dobrego!!!myslalem ze zlo zwalcza sie dobrem!!!bo wy wszyscy uwazacie ze to wielkie zlo!!!wy chyba juz nie wiecie co to jest zlo!!!








kamieniem

~haha (2011-05-13 21:19:42)

grek chyba sie zapedziles! Dobra byla procesja do momentu pojawienia sie kiboli. No chyba ze dobre sa akty wandalizmu w naszym miescie ktorego sie dopuszczaja? Jak zauwazylem podczas procesji przelali czare goryczy mieszkancow i dlatego tyle pretensji. Wyglupili sie i ludzie maja okazje wytknac im wszystie ZLO jakie robia w tym miescie. I prosze nie obracajcie kota ogonem!

~grek (2011-05-13 21:24:05)

I na koniec wam powiem tak uderzcie się w pierś , chociaż po tych komentarzach widzę ze wolicie rzucić kamieniem ,bo przecież jesteście bez winy...chodzące ideały świecące przykładem....jako człowiek wole podać rękę chuliganowi, pijakowi i ćpunowi niż komuś kto gardzi drugim.bo taki człowiek wie ze ma problem i potrzebuje pomocy, rady...i ci kibice tez na pewno potrzebują rady ,ale najlepiej ich zbluzgać i odesłać na margines.

~obserwator (2011-05-13 21:39:39)

te biedne dzieci nadal są w szoku po tym jak sie nad nimi znęcano psychicznie, czy tak postępuje policjant, znęca sie psychicznie bez powodu nad dziećmi?

~sadyst (2011-05-13 21:50:31)

Do obserwator - jesli te dzieci za 10 lat mialyby wladowac w poprawczaku to wydaje mi sie ze trauma im nie zaszkodzi. Mają szanse wyjść na ludzi, a swoją drogą ciekawe ile juz zdążyli zdemolować? Gdyby były takie grzeczne to szłyby w procesji jako ministranci a nie z bandą kiboli!Po twoich postach widze uprzedzenie do służb mundurowych- a może znieważyli któregoś policjanta? Nie wiesz jak było. Zdjąć pasa i lać ;)) hahaha

~krzyś (2011-05-13 22:05:50)

Szkoda że nie szliście w procesji lepiej by to może wyszło a też bylibyście zauważeni ;)

~krzyś (2011-05-13 22:09:05)

Szkoda że nie szliście w procesji,może lepiej by to wypadło a też bylibyście zauważeni i lepiej by o Was trochę pomyślano;)

~@obsrawator (2011-05-13 22:14:53)

@obserwator
wydaje ci się że wiesz o tych aresztowanych smarkach cokolwiek? robisz z nich biedne owieczki ale jak gówniarz chodził po szkole podstawowej przed kolegami chwaląc się że będzie dziś się działo to jest normalne? dzień po zatrzymaniu jest największy kozak w szkole, chodzi i cfaniakuje, teraz jest ktoś, w końcu zwineły go pały - jest coool więc nie pitol o jakiejś traumie, gówniarza trzeba jak najszybciej utemperować bo za kilka lat już nie będzie to takie proste

~@obsrawator (2011-05-13 22:19:44)

@obserwator cd, może i mam info od swojego dziecka ale bardziej wiarygodne niż Twoje paplanie, z policji zabrali go (żadne tam zwolnienie przez starszego mundurowego) rodzice bo takie przepisy że nie można młodocianego zatrzymać i ukarać, jak nie zrobią z nimi porządku za młodu to się kiedyś zdziwisz jak Ci, gdy dorośnie, morde obije za złe spojrzenie

~Gdzie jest prawda?? (2011-05-13 22:51:28)

szczeze mowiac to wiekszosc co sie wypowiada to sami kibice przeciwnej druzyny gornika zabrze ktorzy nienawidza Ruchu Chorzow jak nie maja w domu co robic to niech sie zabawkami pobawia a nie spamuja takim gadaniem...

~OK smrody!!! (2011-05-13 23:16:16)

PMoże uzgodnijcie z preziem, ze na Dni młodości rozpierdolicie coś? Np. świńskie miastecko? Może Muzeum ognia?

~do sadyst (2011-05-14 08:02:53)

Weź rozbieg człowieku tak z 20-30 m i walnij porządnie z "barnka" w mur .... a ja widzę po twoim poście że jesteś z mocherowej kliki ..... byłeś widziałeś znasz tych ludzi..... wątpię wiec nie kozacz masz klapy jak dekle od kanału na oczach i żyjesz sensacją na płyciźnie swego urażonego ego może tak jesteś wychowany .... że dzieci trzeba karać pasem i wysyłać do kościoła żal mi takich jak Ty Vide cui fide pozdRawiam

~KAT (2011-05-14 08:12:16)

taak... rozpier..limy ci ryj!!

~kulfon (2011-05-14 09:00:59)

Moje drogie Dzieci Śmieci z Ruchu Chorzów.
Poza Waszymi groźbami , wulgaryzmami skierowanymi do ( jak większość waszych adresatów) moherów mogę wywnioskować, że jesteście najsłabszą grupą kibiców na Śląsku. Nie spotkałem się jeszcze by któryś kibic atakował słownie i wygrażał się babci i dziadkowi nie pisząc o biciu nastoletnich dzieci.
To są kibice? to sa gówniarze wychowani na forach psudokibiców, którzy raz w roku spotykają się i po jednym piwie szaleją bo ich przerasta. Dajcie sobie siana i rozwiążcie Waszą grupę bo jak widzicie: ludzie się z Was śmieją. No śmiało niech 100 się umówi ze mną na ustawki bo to jedyne rozwiązanie jakie widzi gnojek z podstawowym wykształceniem. Wyzywajcie dalej moherów sami kiedyś nimi zostaniecie.

~magic (2011-05-14 09:04:10)

To list od Was? już wyobrażam sobie tą 40 osobową grupę w małym pokoiku, która ciężko myśli i kłóci się przez jakie u pisze się pseudokibic. Ciekawe ile czasu Wam zajął tak dojrzały i wzruszający list analfabeci.

~! (2011-05-14 09:54:06)

fajnie to zrobili nie wiem o co tyle kRzyku . List spoko

~grek (2011-05-14 10:05:12)

do kulfona a ja nie spotkalem sie z kims takim twardym i silnym jak ty. chyba nalezysz do najsilniejszej grupy kibicow na swiecie.ty pewnie tych piw wypijasz ze 100 a pozniej powalasz 1000 bawolow hahaha naprawde jestes smieszny...

~grek (2011-05-14 10:09:07)

do magic...nie bylo ich tam 40 ale 400 i jeszcze dzwonili do ciebie jak sie to wszystko pisze hahaha ...naprawde takich smiesznych ludzi jak ciebie i kulfona nie spotkalem hahaha ...pozdro chlopak i zycze wszsytkieo dobrego ;-)i wystepow w kabarecie:-)i

~B. (2011-05-14 10:12:14)

do Magic Wam zabrzanskiemu scierwa zajolby z dwa dni albo byscie zaplacili poloniscie zeby za Was napisał ale wyobraz sobie że wsród kibiców Ruchu są kibice elokwentni i inteligętni.. ale skąd Ty to mozesz wiedziec jezdzac na gornik zabrze gdzie IQ nie jest większe od ilości lat zasiadających na stadionie?

~do "Vide cui fide" (2011-05-14 11:50:09)

poprawnie jest: vide cui fidas - tak więc ta sentencja nic w takiej formie nie znaczy (tyle co polskie: widź komę ufaj)

to co piszesz, to jest przekręcone z tego: "fide, sed cui vide" i tak powinno być to napisane. innym poprawnym wariantem jest "vide cui fidas"

Jeszcze się pochwal, że masz to gdzieś wydziarane to już wogóle rowali mnie śmiech

~x (2011-05-14 13:20:36)

jak dla mnei jestescie banda bandziorow. powinniscie sobie dac spokoj z zamieszkami i gonieniem dzieciakow z innych klubow. albo do paki i nauczka.

~do ~B. (2011-05-14 14:31:02)

"inteligętny" kibicu - "inteligentny" pisze się przez "en", a nie "ę".

~ooli (2011-05-14 17:17:24)

Do wszystkich Kibiców Ruchu Chorzów . Nie dajcie sie sprowokować osobom które tak namiętnie sie wypowiadają o Was. Cieszę się że w dzisiejszych czasach są jeszcze ludzie którzy potrafią bawić sie w oryginalny i spontaniczny sposób. Pozdrawiam

~alojz (2011-05-14 20:06:59)

W liście czytamy: "czy o tym, że w Żorach zostało rozklejone kilkaset plakatów z życzeniami świątecznymi od kibiców??"

Wiemy. Zostały przyklejone na znaki drogowe i inne niedozwolone miejsca. To się nazywa "wandalizm". Dlatego o was jest taka opinia.

~tyszalojz (2011-05-14 20:44:35)

śmierdziele i ustawki???? chyba jaja sobie robicie....smrody, to mogą sie naparzać z ciężarnymi kobietami, gimnazjalistami, ale jak przyjdzie co do czego, to niebieskie ścierwa mają darmowe skrytki we trawie blisko Auchan....

~Mieszkaniec (2011-05-14 21:29:50)

Czy Ruch czy Górnik czy Odra jesteście po jednych pieniądzach . Wielka banditierka Kur** . Gangsterzy w pampersach .

~AAA (2011-05-14 22:31:19)

NIE MA CO CHYBA JEDEN Z NIELICZNYCH TEMATÓW SKOMENTOWANYCH PRZEZ TAK WIELU LUDZI.POMYSŁ BYŁ DOBRY ALE ZGADZAM SIE ZE NIE DO KOŃCA PRZEMYŚLANY,CO DO LUDZI NEGATYWNIE WYPOWIADĄJACYCH SIĘ NA TEMAT KIBICOW :TACY Z WAS KATOLICY A ILU Z WAS PO MSZY IDZIE DO DOMOW I ROBI GORSZE RZECZY??? WIELU TAKICH ZNAM CO NIEDZIELA I WSZYSTKIE ŚWIĘTA GRZECZNIE MA MSZE POMYKAJĄ A NA CODZIEŃ PIEKŁO W DOMACH ROBIĄ.MOŻE NAJPIERW ZASTANOWICIE SIE NAD SOBA A DOPIERO PUZNIEJ OCANIAJCIE INNYCH

~nie ważne (2011-05-14 22:39:30)

Mimo tego ze jestem kibicem Górnika Zabrze zgadzam sie z tym artykułem w 100%. Kiedy jest zadyma odrazu jest o kibicach glosno poniewaz agresja sie "lepiej sprzedaje" a jesli robimy cos dobrego to ani słowa o tym nie napiszecie ...

~x (2011-05-15 09:07:57)

a co robicie dobrego ? wszystkie budynki zdemolowane, popisane przez takich idiotow jak wy... a szklane ekrany akustyczne przy ul. wodzislawskiej ? porozbijane a obok napisane RUCH... jestescie zalosni..
a jak sie wczorajszy wynik meczu podoba ?:D
Lech 1:0 ruch ;]

~żorzanin (2011-05-15 09:13:35)

Człowieku pisząc ten tekst po prostu się ośmieszasz. Zobacz ile jest napisów R, Ruch Chorzów itd na żorskich budynkach, odnowionych fasadach, nowych obiektach, WSZĘDZIE i twierdzisz, że nic nie robicie złego? Powinni Was wyłapać i zamknać. Mówisz że chcieliście uczcić Święto Ogniowe? buahahaha tymi głośnymi petardami, gdzie nie dalej niż 10m stały malutkie dzieci? Trzeba być debilem, żeby teraz to tego dorabiać sobie chwalebną ideologię. Idioci!!!!!!!!!

~kibic ruchu (2011-05-15 12:03:03)

kocham muj klub dlatego bende go czcił

~żżż (2011-05-15 13:24:58)

Kibice - na stadiony.
A, sorry, zapomniałam, że tam nie możecie się pojawić...? No to co, zmieniamy profesję?

~Nie nazywam się. (2011-05-15 15:06:38)

Jakkolwiek by nie spojrzeć na wybryk niezrównoważonych psychicznie kibiców z kawałkiem szmaty był on nie na miejscu. Taki element przestępczy wymachujący szmatą w trakcie obchodów miejskiego święta,rzucający petardami i ryczący jak wściekły buhaj na pastwisku powinien być rozpędzony przez Policję przy pomocy gumowych pałek.

~stary zrzęda (2011-05-15 18:03:38)

Było nie było, jakby na to nie spojrzeć, kibolstwo tym wyskokiem strzeliło sobie efektywnego samobója. Teraz każde pojawienie się tych dekli na jakiejkolwiek imprezie będzie skutkowało szybkim przyjazdem grupy AT. Gdyby to było na innej imprezie, zawodach, czy koncercie, nawet gdyby zrobili większą zadymę, to zdania byłyby podzielone, ktoś by ich brał w obronę itp. Ale zakłócić Święto Ogniowe - jedna z niewielu rzeczy jednoczących 95 % żorzan, trzeba naprawdę mieć sznurek do przytrzymywania uszu zamiast mózgu w głowie żeby wymyślić coś takiego. To się nadaje do nagrody Darwina. Od tej pory macie w mieście po prostu prze...ne. Właśnie ogłoszono na was łowiecki sezon. I wszyscy będą bili brawo jak się was udupi

~pitolówa (2011-05-15 20:47:00)

... mówi się , że podczas stosunku oboje partnerów uśmiecha się do siebie to rodzą się mądre dzieci ... szkoda że wasi rodzice o tym nie wiedzieli ... cioty ... staryzrzęda , czesław i inne mohery ...

~niebieski (2011-05-15 21:10:45)

SEZON LOWIECKI mowisz?? tylko czemu sprzed komputera...smiech na sali internetowi napinacze. powiedz to komus w twarz zamiast sie napinac do monitora.

~hk (2011-05-15 23:56:29)

"~kibic ruchu (2011-05-15 12:03:03)
kocham muj klub dlatego bende go czcił"

Bendziesz? Analfabeci z ruchu

~stary zrzęda (2011-05-16 03:22:46)

@ niebieski
napinać to ty się w kiblu możesz, żeby się dobrze wypróżniać. Polować na takich jak ty będzie policja i prokuratura, wykorzystując każdy pretekst. O tym pisałem, ćwoku. To, że ty zrozumiałeś to jako apel do mordobicia świadczy nieźle o twoich możliwościach umysłowych.

~obywatel (2011-05-16 09:09:36)

@ stary zrzęda

rozumiem, że frustracja z powodu niskiej emerytury powoduje w tym wieku nasilenie agresji i nienawiści do młodego pokolenia, jednak obiektywnie patrząc to nie młodzież jest powodem frustracji starych zrzęd a władza, która wam taki los zgotowała, dla pocieszenia dodam jeszcze tylko, że młodzież będzie miała jeszcze gorzej, bo zobaczy emerytury jak świnia niebo, więc może im trochę odpuśćmy bo na prawdę tej kraj nie oferuje młodzieży kompletnie żadnych perspektyw poza możliwością wyjazdu za chlebem "na legalu".

~już nie obywatel (2011-05-16 09:19:46)

wraca komuna:

Mieliśmy zatrzymywać kibiców z napisami obrażającymi premiera ? twierdzi jeden z funkcjonariuszy.

Wrocław, sobotnie przedpołudnie, Komenda Miejska Policji. Od wczesnego przedpołudnia odbywają się tam odprawy dla funkcjonariuszy prewencji, mających zabezpieczać rozgrywany tego dnia mecz Śląska Wrocław i GKS Bełchatów. Wojewoda dolnośląski Aleksander Marek Skorupa zdecydował, że odbędzie się on bez udziału kibiców. ? Mieliśmy informacje, iż zgromadzą się pod stadionem i zorganizują demonstrację, był sygnał o planach blokowania ruchu w mieście. Dlatego na akcję ściągnięto odwody również spoza Wrocławia, także tzw. nop (nieetatowe oddziały prewencji ? red.) ? mówi "Rz" jeden z funkcjonariuszy.

Twierdzi też, że wydano dodatkowy rozkaz. ? Usłyszeliśmy polecenie, że z tłumu kibiców mamy wyłapywać osoby "trzymające transparenty obrażające premiera". Pakować do więźniarek i przewozić na komisariaty ? opowiada policjant z prewencji. ? Jeden kolegów spytał, czy to jest rozkaz komendanta miejskiego. Usłyszał od prowadzącego odprawę dowódcy, że ma nie wnikać.

~wyjęty spod prawa przez pseudopremiera (2011-05-16 09:23:05)

W sobotę wieczorem przed stadionem Śląska Wrocław i na pobliskiej górce zebrało się ok. 500 kibiców. Oprócz haseł sportowych skandowali też: "Tusk, ty matole, twój rząd obalą kibole!". To hasło pojawiało się już podczas protestów kibiców, którzy od dwóch tygodni w całej Polsce występują przeciwko zamykaniu stadionów przez administrację państwową.

W sobotę we Wrocławiu żadnego transparentu nie rozwiesili. Nikt nie został zatrzymany.

Co sądzisz o zamykaniu stadionów w reakcji na wybryki kiboli?

? Polecenie było: zatrzymywać za antyrządowe transparenty. O hasłach nie było mowy. To nie interweniowaliśmy ? opowiada funkcjonariusz.

Rzecznik komendy wojewódzkiej policji asp. Paweł Petrykowski pytany przez "Rz" zaprzecza, by takie polecenie funkcjonariuszom prewencji wydano. ? Pierwsze słyszę ? mówi. Ale we wniosku policji do wojewody o zamknięcie stadionu Śląska napisano m.in., że kibice rozwieszają tam hasła "niezwiązane z charakterem imprez sportowych". ? Nie chodziło o konkretne treści, ale o to, że uznano je za wykroczenie przeciwko regulaminowi rozgrywek ? przekonuje Petrykowski.

Decyzją wojewody zamknięty dla kibiców został także na jeden mecz stadion łódzkiego Widzewa. Chciał tego komendant wojewódzki policji Marek Działoszyński, argumentując w swoim piśmie m.in., że kibice wznoszą okrzyki obrażające rząd i PZPN.

? Zamierzam się przyjrzeć tym decyzjom administracyjnym ? zapowiada w rozmowie z "Rz" Adam Bodnar z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. ? Bo jeżeli głoszenie pewnych haseł politycznych przez kibiców było powodem zamknięcia stadionów, to jest decyzja skandaliczna. Stadiony zawsze, zwłaszcza w czasach "Solidarności", były miejscem pewnej debaty publicznej.

Wojciech Wybranowski

~to jest demokracja? (2011-05-16 09:33:04)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kibice-obrazali-tuska-wydano-specjalny-rozkaz,1,4304856,wiadomosc.html

~joAchim (2011-05-16 09:49:21)

zatęsknicie jeszcze za mocherowymi beretami,niebieskimi,zielonymi w kropki i w paski ,zaprawde powiadam wam,za niedługo wszyscy będziecie chodzić w granatowych mundurkach i czerwonych chustach,,made in China'

~do już nie obywatel (2011-05-16 11:30:26)

Kolego, widać ze komuna to dla Ciebie tylko puste hasło i widać ze nic o niej nie wiesz, komuna to nie wyłapywanie ludzi i grzecznie na komisariat, komuna by była wtedy jak byś na tym komisariacie tak dostał wpier. ze by Cie matka nie poznała, nie odzywaj się jak nie masz pojęcia o czym mówisz.

~pozog (2011-05-16 13:58:44)

Nie byłem na Święcie Ogniowym i stąd nie widziałem kibiców Ruchu. Jeżeli jednak jest to grupa, która dwa lata temu dopingowała piłkarki ręczne Ruchu w meczu z MTS Żory to nie mogę złego słowa powiedzieć na ich temat. Tylko wtedy wcześniej uzgodnili swój udział w meczu, dostali sektor i było OK. Jeżeli dobrze pamiętam w drugiej połowie kibicowali na przemian Ruchowi i MTS-owi. Proponuję w przyszłym roku uwzględnić udział kibiców innych drużyn w Święcie. Oczywiście, jeżeli na to będą mieli ochotę.

~A_taki_jeden_co_ma_tego_dosc (2011-05-16 14:22:46)

Również uważam, że jest to dorabianie ideologii, do tego co Ci PSEUDOKIBICE wyprawiają...
Mam już dość po bazgranych dookoła fasad budynków! Gdzie tylko jakaś elewacja zostanie odnowiona to raptem za kilka dni pojawia się napis RUCH, R itd...
Nie wiesz PSEUDOKIBICU jeden z drugim, gdzie wyznanie miłosne do swojego klubu jeszcze namalować? To ogol swoją pustą głowę i na niej namaluj R i tak paraduj !

~stary zrzęda (2011-05-16 15:23:44)

@ obywatel
Ja sfrustrowany młodzieżą? A od kiedy to młodzież cała w Żorach paraduje na niebiesko, drze japy o niebieskich Żorach i obsrywa na niebiesko sprayem przystanki? Robi to garstka misiów, którzy innego celu w życiu nie mogą sobie obrać poza nawalaniem się z innymi plemionami kopaczy piłkarskich. I to przeciwko tej bandzie debili pluję tu jadem. Żorska młodzież to także wolontariusze Owsiaka, Żorska Grupa Operacyjna, Mażoretki, biegacze z UKS 4, ZHP, rycerze niezdobytego grodu, strażacy z OSP i mnóstwo innych grup i pojedynczych ludzi, którzy chcą od życia coś więcej niż wrzasków że cały świat będzie niebieski.

~on (2011-05-16 20:33:27)

tylko RUCH

~tak (2011-05-16 23:06:09)

oczywiście RUCH tak, ale nie śmierdziele!!!!

~x (2011-05-17 09:46:00)

wlasnie ruch to smierdziele !!!!

~fajno (2011-05-17 16:50:53)

Spokojnie.Tuskołap napuścił wszystkich przeciwko wszystkim bo to odwraca uwagę choćby od slużby zdrowia.Nacałym swiecie kibice się leją , a ploicja jest od tego żeby też lać , więc po co te głupoty wypisywać.Jak komuś nie pasuje to niech klepie zdrowaśki w domu i ogląda M jak miłość.

~stary zrzęda (2011-05-18 05:09:13)

@ fajno
Na całym świecie kibole procesje zakłócają? Wiadomo, że prezio Kaczyński kazał wam wszystkim pisowcom szczekać w poparciu dla kiboli ale spróbuj przynajmniej się wysilić na coś mądrzejszego. To nie Tusk kazał kibolstwu tłuc się na Litwie i w Bydgoszczy ani klepać michy piłkarzom, ani opluwać kobiety na stadionach.


Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"