2 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna nowej marki kawy mielonej i ziarnistej Mokate tostato all Italiana. Dynamiczny spot reklamowy ma włoski styl i temperament - adekwatnie do hasła przewodniego nowej marki: „Cmokate! Pobudza temperament”.
Nowe kawy Mokate tostato all Italiana zostały stworzone według tajników włoskich specjalistów palenia kawy. Specjalnie dobrane ziarna są prażone na włoski sposób, tak, aby wydobyć to co najlepsze - czystą energię i głęboki smak. Wyjątkowe opakowania wykonane z zastosowaniem zaawansowanej technologii druku sprawia, że Mokate tostato all Italiana zdecydowanie wyróżnia się na półce.
Warto zaznaczyć, że bardzo zachęcająca jest cena nowych produktów - sugerowana cena detaliczna kawy mielonej Classic 250 g wynosi 5,99 zł.
Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich większych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat) do 22 czerwca. Przez ten czas reklamy wyświetlane będą ponad 1000 razy. Reżyserem filmu promocyjnego jest Andrzej Sawczuk.
Kampania będzie intensywnie wspierana materiałami POS oraz licznymi działaniami trade-owymi.