W pierwszy dzień wiosny Mokate ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej linii produktów - kaw ziarnistych i mielonych pod marką „Mokate tostato all Italiana”.
- Jest to wielkie wydarzenie dla naszej firmy - powiedziała Teresa Mokrysz, właścicielka grupy firm Mokate. - Wprowadzamy właśnie na rynek bardzo nowoczesną markę „Mokate tostato all Italiana”. Włoski sposób upalania ziaren sprawia, że kawa pobudza z zupełnie wyjątkową mocą.
Dzięki włoskiemu sposobowi palenia, ziarna kawy mają ciemnobrązowy, prawie czarny kolor. Na ich powierzchni pojawia się delikatny kawowy olejek. Napar przygotowany z takich ziaren, ma niepowtarzalny aromat i zdecydowany smak. Aby podkreślić dynamiczny charakter nowych kaw, hasło marki brzmi: „Cmokate! Pobudza temperament”.
Nowa linia „Mokate tostato all Italiana” składa się z kaw „premium” (ziarnistych - sprzedawanych w opakowaniach 400 g i mielonych - opakowania 250 i 400 g), oraz „classic” (kawy mielone - opakowania 70, 250 i 400 g.). Kawy Mokate wytwarzane są w oparciu o starannie wyselekcjonowane ziarna Arabiki i Robusty, a sposób upalania ziaren kawowca został wspólnie wypracowany przez specjalistów z Włoch i fachowców z Mokate. Gwarantuje to miłośnikom tego napoju niepowtarzalne doznania smakowe.
Przed wprowadzeniem na rynek kawy „Mokate tostato all Italiana” badane były w tak zwanych „ślepych testach” przez firmę TNS OBOB na próbie około 600 osób. Wyniki były rewelacyjne - kawy Mokate zostały ocenione jako bardzo dobre spośród porównywalnych na rynku. Dodatkowo „Mokate tostato all Italiana” ma jeszcze jeden poważny atut - jest znacznie tańsza od kaw podobnego typu dostępnych w kraju.
Opakowania nowych „Mokate tostato all Italiana” wytwarzane są z doskonałej włoskiej folii, a sposób wydruku potęguje efekt metalicznego refleksu świetlnego. Kolorystyka opakowań i nowy logotyp „Mokate” podkreślają nowoczesny wizerunek „Mokate tostato all Italiana”.
Aby wesprzeć sprzedaż nowych kaw, Mokate przygotowuje bogaty program wsparcia z szerokim zaangażowaniem reklamy medialnej. info: Mokate (pc)
ARTYKUŁ SPONSOROWANY