Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Niedziela, 22 grudnia 2024 r.  Imieniny: Honoraty, Zenona

Cmokate kawy ziarniste i mielone Mokate

07.04.2010
Cmokate kawy ziarniste i mielone Mokate

W pierwszy dzień wiosny Mokate ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej linii produktów - kaw ziarnistych i mielonych pod marką „Mokate tostato all Italiana”.

- Jest to wielkie wydarzenie dla naszej firmy - powiedziała Teresa Mokrysz, właścicielka grupy firm Mokate. - Wprowadzamy właśnie na rynek bardzo nowoczesną markę „Mokate tostato all Italiana”. Włoski sposób upalania ziaren sprawia, że kawa pobudza z zupełnie wyjątkową mocą.


Dzięki włoskiemu sposobowi palenia, ziarna kawy mają ciemnobrązowy, prawie czarny kolor. Na ich powierzchni pojawia się delikatny kawowy olejek. Napar przygotowany z takich ziaren, ma niepowtarzalny aromat i zdecydowany smak. Aby podkreślić dynamiczny charakter nowych kaw, hasło marki brzmi: „Cmokate! Pobudza temperament”.


Nowa linia „Mokate tostato all Italiana” składa się z kaw „premium” (ziarnistych - sprzedawanych w opakowaniach 400 g i mielonych - opakowania 250 i 400 g), oraz „classic” (kawy mielone - opakowania 70, 250 i 400 g.). Kawy Mokate wytwarzane są w oparciu o starannie wyselekcjonowane ziarna Arabiki i Robusty, a sposób upalania ziaren kawowca został wspólnie wypracowany przez specjalistów z Włoch i fachowców z Mokate. Gwarantuje to miłośnikom tego napoju niepowtarzalne doznania smakowe.


Przed wprowadzeniem na rynek kawy „Mokate tostato all Italiana” badane były w tak zwanych „ślepych testach” przez firmę TNS OBOB na próbie około 600 osób. Wyniki były rewelacyjne - kawy Mokate zostały ocenione jako bardzo dobre spośród porównywalnych na rynku. Dodatkowo „Mokate tostato all Italiana” ma jeszcze jeden poważny atut - jest znacznie tańsza od kaw podobnego typu dostępnych w kraju.


Opakowania nowych „Mokate tostato all Italiana” wytwarzane są z doskonałej włoskiej folii, a sposób wydruku potęguje efekt metalicznego refleksu świetlnego. Kolorystyka opakowań i nowy logotyp „Mokate” podkreślają nowoczesny wizerunek „Mokate tostato all Italiana”.
Aby wesprzeć sprzedaż nowych kaw, Mokate przygotowuje bogaty program wsparcia z szerokim zaangażowaniem reklamy medialnej. info: Mokate (pc)

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"